Banneri

Banneri

tiistai 11. kesäkuuta 2013

Pitkästä aikaa

Lauantaina tulee 4 viikkoa tästä mun tapaturmasta ja jos kaikki menee hyvin, niin saan nyt tulevana perjantaina kipsin pois kädestä. Viimiset 4vkoa on kyllä ollu suht haasteellista aikaa. Oon saanu opetella kaikki perushommat tekeen vasemmalla kädellä ja oikeaa ei oo voinu käyttää edes apukätenä. Oonkin ollu tosi riippuvainen toisten avusta. Jospa ylihuomenna koittais vapaus ja saisin taas toisen käden käyttöön. Harmi ku tää yks kätisyys ei oo vaikuttanu ollenkaan shoppailemiseen ;) Oon taas hurahtanu kaikkeen maholliseen, mm. paperipilleihin ja niitä pitäisd saada kaikissa väreissä ja kuoseissa :)


8 kommenttia:

  1. Ihania kuvia :) Nuo paperipillit on aivan ihania, en vaan ole löytänyt niitä Kokkolasta kuin Blossomista ja sielläkin oli vaan punaisia. Kannu on ihana, mulla on samanlainen ;) Toivottavasti kipsi lähtee ja saat vapauden!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Kipases kuule N-styleen, siellä oli pillejä useissa väreissä :)

      Poista
  2. Toivottavasti alkaa jo helpottamaan. Varmasti tosi hankalaa yksikätisyys!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivotaan parasta ja pelätään pahinta . T: pessimisti ;)

      Poista
  3. Toivotaan, että kaikki menee parhain päin! Eihän yksi käsi shoppailua haittaa ;) Mä olen huomannut, että mitä enemmän on aikaa istua koneella sitä varmemmin tulee tilailtua netistä kaikkea kivaa.
    Peukut pystyssä kipsin poistolle! :)

    VastaaPoista
  4. Jessjess, heivataan kipsi kankkulan kuuseen =) Pidetään peukkuja että pääsisit riesasta eroon =)

    Pillejä =D Mutta eihän pillejä voi olla koskaan liikaa ;) Ja johonkihan se on sunkin energias kohdistettava vaikka kuinka olisit sairaslomalainen =D

    VastaaPoista
  5. Täällä pidetään kans peukkuja, että pääsisit kipsistä eroon! Mun on tullut käytyä N-Stylessä ihan liian usein, aina jotain pientä tarttuu mukaan. Pari kertaa oon pyöritellyt noita paperipillejäkin mutta vielä ne on jääneet hyllyyn. Ne vaan on niiin ihania!

    VastaaPoista
  6. Pakko kysyä et mistä toi ihana kannu on? Aivan unelma! :)

    VastaaPoista